Regulamin

REGULAMIN
„ExBT 2021 – BRIDGESTONE”
08. 05. 2021 r.

1. CEL ZAWODÓW
– popularyzacja biegania jako najprostszej formy ruchu i rekreacji fizycznej
– popularyzacja biegów rekreacyjnych, z przeszkodami oraz przełajowych
– zachęta do aktywnego spędzania wolnego czasu i prowadzenia zdrowego trybu życia
– promocja Starostwa i Miasta Police oraz walorów przyrodniczych Puszczy Wkrzańskiej
– rozwój przełajowych imprez biegowych w woj. zachodniopomorskim
– popularyzacja sportów w służbach mundurowych

2. ORGANIZATOR i KONTAKT
– Wojciech Bobrowski – Dyrektor Sztafety,

– Izabela Bobrowska – marketing
– Stowarzyszenie Klub Biegowy „Dzik”– Organizator Sztafety
– Natura Dzika – Główny Organizator Sztafety                                                                                  
– Aluhak – partner Główny

– BRIDGESTONE – sponsor TYTULARNY

– OPTIMA – Usługi Reklamowe – partner Główny

KONTAKT :
e-mail: extrembiznesteam@gmail.com
Strona: www.exbt.pl,

3. TERMIN,  MIEJSCE I NAZWY
Zawody odbędą się w dniach 08 maja 2021 r. w miejscowości m. Police, woj. zachodniopomorskie
START oraz META wszystkich biegów: polana oddalona 100 metrów od stadionu LA ul. Piaskowa 97, Police.

08.05.21r.  – START Biegu Głównego – pierwszej zmiany sztafet o godzinie 11:00 (każde fale z 25 sztafetami w zmianach dwuosobowych startuje co 25 minut – kolejna zmiana drużyny/składu oczekuje w strefie zmian).

Uwaga zmiana jest możliwa tylko w momencie pokonania przez dwóch (sztafeta 2×2) zawodników lub jednego (sztafeta 1×1) zawodnika sztafety całej danej trasy z pokonaniem przeszkód i przekazania szarfy z logiem FIRMY / KLUBU / DRUŻYNY lub RODZINY – czas całkowity liczony jest z całości pokonania przez 2 zawodników (sztafeta 2×2) zmiany 2-osobowe lub jednego zawodnika 1 zawodnika (sztafeta 1×1) pełnych dwóch pętli.

4. TRASA.
Pierwszy „ExBT 2021 – BRIDGESTONE ”  dystans: ok. 3 km ( LIMIT Czasowy 1,5 h na 2-osobową lub 1-osobową zmianę)
Przeszkody: rowy, ściany 2,5; 2,7; 3,5; 4:00 i 1,2 metra, liny, glina, podbiegi błotne, opony, druty, woda, błoto, wąwozy strome, drabiny i wiele niespodzianek.
Jest to nowa forma zabawy zespołowej w czteroosobowych i dwuosobowych teamach/zespołach i dwóch dwuosobowych/jednoosobowych zmianach zawodników biegnących na odcinku ok. 3,5km +- z przeszkodami. Przeszkody są naturalne i techniczne rozłożone na trasie, 2 x 2-osobowa lub 1 x 1-osobowa zmiana może pomagać sobie wzajemnie w każdy możliwy sposób (każdy ma pokonać przeszkodę z pomocą lub bez – jeśli nie damy rady pokonać przeszkody to kara wynosi dla całej zmiany 30 burpees lub trudniejszej przeszkody 45 burpees)
⦁ – KARA (1) DOLICZONY CZAS KARNY DLA DRUŻYNY 10 MIN. ZA KAŻDE NARUSZENIE (za zejście z linii trasy oraz nie wykonania polecenia zamiennego w całości tzw. kary)
⦁ – KARA (2) DYSKWALIFIKACJA  (ZNACZNE CELOWE SKRÓCENIE TRASY LUB NIE WYKONANIE CAŁKOWITEJ KARY DYSKWALIFIKUJE DRUŻYNĘ AUTOMATYCZNIE – W TYM PRZYPADKU KARA NR 1 NIE JEST BRANA POD UWAGĘ)

5. PROGRAM SZCZEGÓŁOWY

07.05.21r. (godz. 15:30 do 19:30)
08.05.21r. ( godz. 8:00 do 10:45)
ul. Piaskowa 99, SP8 Police (Hala Sportowa) – WYDAWANIE PAKIETÓW STARTOWYCH

08.05.2021r.  – Pierwszy „ExBT 2021 – BRIDGESTONE ” 
8.00   – otwarcie biura zawodów (budynek SP Nr8 ul. Piaskowa 99, Police)
10.45 – zamknięcie listy startowej biegu głównego
11.00 – Start Główny – Polana obok OSiR-u ul. Piaskowa 97, 
16.30 – wręczanie nagród
17:00 – zamknięcie biura zawodów

6. UCZESTNICTWO
W sztafecie mogą uczestniczyć zespoły/drużyny 4-osobowe i 2-osobowe (Służby Mundurowe – w mundurach i aktualnych wzorach formacji, Firmowych, Rodzinnych i Klubowych. Starty możliwe i nagradzane w 3 mixach (tylko mixy w sztafetach 2×2) męskich, żeńskich i mieszanych, którzy:
– Dokonają elektronicznego zgłoszenia i dokonają opłat startowych, za pomocą formularza umieszczonego na stronie www.exbt – ZAPISY lub www.dzikiweekend.pl – link ExBT
(UWAGA: Zapisy do sztafety będą również możliwe w dniu 08.05.2021 r. w biurze zawodów w dniu startu jeśli będą wolne miejsca – w tym terminie możliwe tylko opaski bez nazwy własnej tylko numeryczne)
–  Zapisy elektroniczne dokonujemy do dnia 20.04.2020r. włącznie.
– Ukończyli 18 rok życia odpowiednio do biegu do dnia 09.05.2020r. (start w biegach głównych)
– Ukończyli 12 rok życia i startują w zmianach z rodzicami lub opiekuna prawnego (odpowiedzialność za bezpieczeństwo i na trasie odpowiada opiekun lub rodzic, organizator zapewnia podstawową opiekę medyczną pierwszej pomocy) na start w biegu głównym.

 – Podpiszą zgodę i poświadczy o zdolności do czynnego uczestnictwa w przełajowych biegach długodystansowych, ekstremalnych że startuje na własną odpowiedzialność
– Odbieranie pakietów obowiązkowo przedstawiamy dowód osobisty i legitymację służbową (w przypadku startu w Mistrzostwach Służb Mundurowych takich jak (Siły Zbrojne, Straż Graniczna, Policja, ŻW, Służba Celna, AW, ABW, Straż Pożarna, Służba Więzienna, BOR, Straż Ochrony Kolei, Służba Leśna, Straż Miejska)                                                                                                             

– pakiety odbieramy osobiście podpisując oświadczenie oraz zgody na publikacje zdjęć z imprezy i materiału filmowego.
– po wyczerpaniu miejsc sztafet, organizator nie dopuszcza zapisów kolejnych zespołów.
– Fale wybiera KAPITAN ZESPOŁU w formularzu i nie ma możliwości zmiany po rejestracji, KAPITAN przesyła na e-mail: marketing.dzikiweekend@gmail.com LOGO Firmy, Klubu, Formacji lub Nazwę Rodzinną (np. nazwisko itp.) – TAK JAK W REJESTRACJI.

UWAGA !!! Zakaz startu w chipach innych zespołów zgodnych z danymi z rejestracji, takie zespoły będą wyłaniane i będziemy wnosić o uiszczenie opłaty za start według terminu z regulaminu, karę ponoszą drużyny oddające swój pakiet nie przepisując ich dla danej drużyny.

7. KATEGORIE

Pierwszy „ExBT 2021 – BRIDGESTONE ” 

SZTAFETA 2×2
Kategoria „MUNDUROWI” – Kobiety miejsca 1 – 3, Mężczyźni miejsca 1 – 3, Mieszane 1-3

Kategoria „FIRMY”             – Kobiety miejsca 1 – 3, Mężczyźni miejsca 1 – 3, Mieszane 1-3

Kategoria „RODZINA”        – Kobiety miejsca 1 – 3, Mężczyźni miejsca 1 – 3, Mieszane 1-3

Kategoria „KLUB”               – Kobiety miejsca 1 – 3, Mężczyźni miejsca 1 – 3, Mieszane 1-3

ZTAFETY 1×1
Kategoria „MUNDUROWI” – Miejsca 1 – 3,

Kategoria „FIRMY” – Miejsca 1 – 3,

Kategoria „KLUBY” – Miejsca 1 – 3,

Kategoria „RODZINA” – Miejsca 1 – 3,


KATEGORIA 2×2 LICZONA JEST
– Kolejność w klasyfikacji ustalana jest na podstawie sumy czasów 2 zmian 2-osobowych uzyskanych przez tzw. dwa dwuosobowe starty.

KATEGORIA 1×1 LICZONA JEST – Kolejność w klasyfikacji ustalana jest na podstawie sumy czasów 2 zmian 1-osobowych uzyskanych przez tzw. dwa jednoosobowe starty.

Czasy przyznawane i odnotowane są po wbiegnięciu 2 lub 1 zawodnika/ów z danej zmiany – liczony jest czas drugiego zmiany w całości wbiegającego/ych z danej drużyny i zmiany. Czym niższy czas łącznie dwóch zmian danej drużyny tym wyższe miejsce w OPEN.

8. NAGRODY I PAKIETY


a). koszulki techniczne dla 4 zawodników (2×2) lub 2 zawodników (1×1) sztafety, medale po ukończeniu biegu,

pakiety na posiłek, OPASKI Z LOGO LUB NAZWĄ FIRMY / KLUBU / DRUŻYNY / RODZINY x2 (sztafeta 2×2) lub x1 (sztafeta 1×1) i CHIPY, worek / torba sportowa z gadżetami sponsorów,

możliwość pokonania trasy z przeszkodami i dużo dobrej integracji sportowej w najwyższym tego znaczeniu.

– zapewniamy koszulki i gadżety dla wszystkich zarejestrowanych i opłaconych sztafet do dnia 20.04.2021r. lub po wyczerpaniu miejsc – liczy się wpłata na konto systemowe.
– pierwsze sztafety w kategoriach Mieszanych, Kobiet i Mężczyzn otrzymają puchary „Dzika” i nagrody rzeczowe.
– Puchary dla najlepszych trzech drużyn w każdej kategorii

9. OPŁATY
Wpłaty automatyczne po dokonaniu rejestracji na stronie b4sport (pomiar czasu) – uwaga wpłata umożliwia wystawienie rachunku bez VAT – w celu możliwości wystawienia FV 23% VAT prosimy o kontakt e-mailowy: wb.naturadzika@gmail.com

„ExBT 2020 – BRIDGESTONE” ZAWIERA (medal na mecie, pakiety x4 lub x2 na posiłek, chipy x2 lub x1 i OPASKI FIRMOWE x2 lub x1,koszulki techniczne x4 lub x2, torby / worki sportowe x4 lub x2)

Do 06 stycznia 2021r.

– koszt udziału sztafety 2×2 PAKIET wynosi – 396 PLN (możliwy rachunek bez VAT) lub koszt 396 PLN + 23% VAT (kontakt i możliwość wystawienia FV e-mail: wb.naturadzika@gmail.com )

– koszt udziału sztafety 1×1 PAKIET wynosi – 200 PLN (możliwy rachunek bez VAT) lub koszt 200 PLN + 23% VAT (kontakt i możliwość wystawienia FV e-mail: wb.naturadzika@gmail.com )


Do 20 kwietnia 2021r.

– koszt udziału sztafety 2×2 PAKIET wynosi – 440 PLN (możliwy rachunek bez VAT) lub koszt 396 PLN + 23% VAT (kontakt i możliwość wystawienia FV e-mail: wb.naturadzika@gmail.com )

– koszt udziału sztafety 1×1 PAKIET wynosi – 240 PLN (możliwy rachunek bez VAT) lub koszt 240 PLN + 23% VAT (kontakt i możliwość wystawienia FV e-mail: wb.naturadzika@gmail.com )

( UWAGA!!! Rejestracja w dniu zawodów zawiera tylko PAKIET ZWYKŁY tylko w sytuacji wolnych miejsc)
………………………………………………………………………………………………………………

UWAGA !!!! UWAGA !!!!
Organizator nie dopuszcza możliwości zwrotu wpisowego, prosimy o przemyślaną rejestrację – brak startu i nie odebrania pakietu do 08.05.2021 roku  nie podlega zwrotowi, rozporządzenie wpłaty kierujemy jako darowizna lub po terminie 20.04.2021 r. poniesionych kosztów zamówienia na cele statutowe Stowarzyszenia. Uwaga możliwość przepisania drużyny tylko do 18.04.2021 r. – KOSZT MANIPULACYJNY w ZMIANACH WYNOSI 40 PLN – kontakt o możliwość wpłaty i nr konta bankowego po uprzedniej informacji na e-mail.: wb.naturadzika@gmail.com
Uwaga sztafety zarejestrowane i opłacone otrzymują pakiety startowe, medal otrzymujemy wyłącznie po pokonanym biegu a nie w pakiecie.

Zniżka 10% dla zespołów żołnierzy zaszeregowanych w 12 Brygadzie Zmechanizowanej – kody uzyskujemy max 7 dni po wysłaniu wiadomości na wb.naturadzika@gmail.com z treścią (batalion / kompania). Uwaga ! jeśli drużyna która uzyska zniżkę i w dniu odbioru pakietów nie będzie posiadać legitymacji służbowej przynależnej do 12 BZ Szczecin, będzie musiała dokonać dopłaty według odpowiedniego terminu.
……………………………………………………………………………………………………………..

  • – Uczestnictwo w Sztafecie „ExBT 2021 – BRIDGESTONE” wymaga jednokrotnej rejestracji przez kapitana (wybranie kategorii z odpowiednim składem). Rejestracja wielokrotna skutkować będzie opłatą manipulacyjną 40 PLN. Wydawane będą dwa/jedne chip/y i dwie/jedna opaska/i firmowe/klubowe do wykorzystania podczas wszystkich 2 zmian sztafet 2-osobowych i 1-osobowych. Numer ma przypisaną jedną sztafetę .

10. BEZPIECZEŃSTWO, REKLAMA I ZASADY ZACHOWANIA UCZESTNIKÓW
– Wszystkie sztafety muszą zostać zweryfikowane w biurze zawodów. Każda osoba z sztafety musi posiadać dokument tożsamości lub legitymację szkolną / służbową.  —– Warunkiem udziału w biegach jest własnoręczne złożenie podpisu pod oświadczeniem o zdolności do uczestnictwa w biegach na własną odpowiedzialność i zgody (drużyna musi być z pełnym składem w dniu odbioru pakietu). Organizator nie zapewnia uczestnikom ubezpieczenia na życie, zdrowotnego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu choroby, wypadku, odniesienia obrażeń, śmierci, szkód, jakie mogą wystąpić w związku z uczestnictwem w biegu. Organizator nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.
– Uczestnicy zawodów zobowiązani są do stosowania się do poleceń wydawanych przez organizatorów, służb porządkowych, sędziów Głównych i punktowych oraz służb medycznych.
– Zawodnicy biegną zgodnie z oznaczeniami na trasie oraz wskazaniami służby porządkowej, nie zbaczając z wyznaczonej trasy.
– Zawodnicy zobowiązani są do zachowania czystości zarówno na starcie, mecie jak i na trasie biegu.
– Do udziału w zawodach nie zostaną dopuszczone osoby, których zachowanie wskazuje na to, iż znajdują się one pod wpływem alkoholu lub innego środka odurzającego.
– Nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa będzie skutkowało odebraniem opaski startowej oraz natychmiastową dyskwalifikacją sztafety.
– Organizator zastrzega sobie znak firmowy „ExBT”, w celu przestrzegania rażącego naruszenia warunków organizacji imprezy i promowania zezwala wyłącznie oficjalnym: sponsorom, partnerom i współorganizatorom na umieszczanie (logo, materiałów firmowych, reklam mobilnych i nośnych). Promocja innej marki firmy lub organizacji w czasie imprezy, na trasie biegów i terenie Festiwalu bez zgody pisemnej organizatora narusza jego i sponsorów zasady współpracy – naruszenie zasad skutkować będzie karą finansową na poczet Organizacji Biegu w 2022 roku w kwocie 12.000 PLN + VAT.
– Wykonywanie zdjęć oraz materiału filmowego tylko za zgodą organizatora – kontakt: dzikiweekend@gmail.com

Uczestnik po zatwierdzeniu regulaminu wyraża zgodę na wizerunek jego imienia i nazwiska na liście startowej, oraz kontakt organizatora w celu związanym z udziałem i sprawach z nią związanych. Jednocześnie wyraża zgodę na wykonywanie zdjęć foto oraz materiałów filmowych i ich wykorzystanie dla celu promocji imprezy. Jednocześnie wyraża zgodę na używanie zdjęć z ich wizerunkiem w czasie jak i po imprezie dla promocji wydarzeń i imprez organizowanych przez Stowarzyszenie Klub Biegowy „Dzik” i „Naturę Dzika” – głównych organizatorów wydarzenia..

11. POMIAR CZASU
Podstawą klasyfikacji jest elektroniczny pomiar czasu wykonywany za pomocą chipa, którego zawodnik otrzymuje w biurze zawodów i zobowiązany jest go przymocować do opaski startowej. Na starcie, strefie zmian sztafety oraz mecie biegu znajdować się będą maty kontrolne, dzięki nim odnotujemy pojawienie się zawodnika w danym punkcie.
Każdy z uczestników zobowiązany jest do zwrócenia chipa pomiarowego za linią mety w dniu startu, zwrot chipa jest obowiązkowy – kara za brak zwrotu do 09.05.2021r. wynosi 40 PLN.

12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
– Zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne. – Odbiór pakietów tylko osobiście przez 4-osobwy lub 2-osobowy skład sztafety i z dokumentem tożsamości lub w przypadku służb mundurowych z legitymacją służbową.
– Organizator zapewnia wodę pitną na trasie biegu.
– Organizator zapewnia podstawowe zabezpieczenie medyczne imprezy (punkty stałe oraz mobilne), co nie zwalnia uczestników od odpowiedzialnego zachowania na trasie.
– Nagrody i puchary nie odebrane w dniu imprezy po zakończeniu zawodów przekazujemy na rzecz Organizatora.
– Organizator zapewnia parking na terenie OSiR Police ul. Piaskowa 97 i Szkoły Podstawowej Nr 8, ul. Piaskowa 99, DEPOZYT znajduje się na POLANIE W DNIU STARTU – oznakowany namiot.
– Organizator zapewnia wyżywienie po biegu.
– Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji postanowień niniejszego regulaminu oraz zmian. Dyrektor Biegu podejmuje kluczowe decyzje końcowe oraz sporne.

Z poważaniem,
Organizatorzy